Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Izle - zapowiedziano zręcznościowe RPG studia Area Effect
Mające na koncie kilka małych produkcji mobilnych studio Area Effect zapowiedziało swój pierwszy duży projekt. Okazało się nim zręcznościowe RPG zatytułowane Izle, które położy nacisk na tryb kooperacyjny, choć powinno zapewnić dobrą rozrywkę również podczas zabawy solo. Gra zmierza na pecety i konsole nowej generacji, choć nie sprecyzowano o jakie dokładnie platformy chodzi. Premiera zaplanowana została na przyszły rok. Również w tym wypadku brak jednak konkretów. W chwili obecnej Izle znajduje się we wczesnej fazie produkcji i nie osiągnęło jeszcze nawet statusu alfa. Twórcy mają jednak nadzieję już wkrótce udostępnić pierwsze grywalne demo. Pozwoli ono graczom na wypróbowanie pomysłów autorów, a zebrane za jego pomocą opinie i sugestie mają wzbogacić oraz ulepszyć rozgrywkę.

Akcja gry osadzona zostanie w pełnej magii mistycznej krainie fantasy, zawieszonej w martwej pustce kosmosu i będącej ostatnim fragmentem rzeczywistości ocalałym po wielkiej wojnie. Wcielimy się w herosa władającego mocą bóstw, pozwalającą mu na tworzenie własnych krain. Narodzone w ten sposób tereny będą miały postać wysepek, których powierzchnia wygenerowana zostanie w większości losowo. Po narodzinach danego lądu udamy się go eksplorować, po drodze wykonując zadania, walcząc z przeciwnikami i gromadząc ekwipunek.

Głównym zadaniem gracza będzie odbudowanie świata wyspa po wyspie. Zwiedzane lądy zaoferują dużą różnorodność lokacji, od wielkich lasów, poprzez potężne zamki i ponure lochy, aż po przedziwne twory architektoniczne zbudowane wyłącznie z żywiołów. Podczas kampanii co pewien czas będziemy otrzymywali rozkazy od bóstw, a ich wypełnianie ma być sowicie nagradzane. Jednocześnie będziemy nieustannie działali presją czasu, którą zapewni nadciągająca nieubłaganie inwazja sił ciemności i jedyną szansą na jej odparcie będzie zdobycie artefaktu znanego jako Odprysk Światła.

Swoboda ma być także naczelną zasadą rządzącą systemem rozwoju postaci. Gracz będzie mógł dowolnie dobierać umiejętności i przedmioty, tworząc autorskie klasy. Natomiast walka ma być w dużym stopniu zręcznościowa i wynik starć zależeć będzie w równym stopniu od umiejętności gracza, co statystyk jego bohatera.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2014-10-05 09:28:13
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow